• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ 
كارخانه آسفالت شهرداری نهاوند تجهیز و به بهره برداری رسید

به گزارش همدان پیام ؛ نهضت آسفالت و ترمیم خیابان های شهر از جمله مطالبات مهم شهروندان نهاوندی در زیبا سازی و ارتقا کیفیت خدمات شهری است .

این موضوع سال گذشته در فصل کاری تا حدودی اجرا شد اما زمانی که بدلیل تعطیل شدن کارخانه آسفالت شهرداری این پرورژه مدتی تعطیل شد تا اینکه بارش های اخیر در روزهای نخست سال و کنده کاری های دستگاههای خدماتی هم مضاعف بر آن، سیمای ناپسندی را برای شهر در فصل گردشگری ایجاد کرده بود .

حالا با حمایت های شورای شهر و پیگیری شهردار کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند بعنوان یکی از زیر ساخت های حمایتی و تقویتی اقتصاد مقاومتی در سال رونق تولید مجهز و مجدد راه اندازی شده است تا وعده نهضت آسفالت حسین پور برای پاسخگویی با کیفیتی بهتر جان بگیرد .

 اولویتم تقویت زیر ساخت ها و منابع درآمدی پایدار است

شهردار نهاوند در آئین افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری گفت؛ اساس کارم در شهرداری ایجاد و تقویت کارهای زیر ساختی است .

محمد حسین پور گفت: هرچند هر خدماتی که برای شهرداری تعریف شده است وظیفه این نهاد خدمتی است اما ترجیح داده ام نخست به دنبال کارهای زیر ساختی باشم منبع درآمدی پایدار برای مدیریت شهری ایجاد کنم و به خودکفایی برسد آن هم در شرایطی که منابع پایدار درآمدی شهرداری ها رو به کاهش رفته است .

حسین پور هزینه تجهیز و راه اندازی این کارخانه را ۱میلیارد و ۲۰۰میلیارد تومان با ظرفیت تولید ۸۰تن در ساعت اعلام کرد که فعلا آسفالت مورد نیاز شهرداری تولید می شود .

این تولید به ۵۰۰تا ۶۰۰تن در ساعت قابل ارتقا خواهد بودو خواهد توانست آسفالت سایر شهرداری ها را تامین کرده و به یک منبع درآمدی پایدار و قابل اتکا برای شهرداری تبدیل شود .

 حمایت و اعتماد شورای شهر به برنامه های شهردار

رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند هم گفت: شورای اسلامی شهر با حفظ استقلال خود، تمام قد از شهردار و برنامه هایش حمایت می کند .

عبدالعلی ملکی در آئین افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند، گفت: بام نهاوند یکی از مهمترین پروژه های در حال اجرا توسط شهرداری می باشد که خوشبختانه با تعامل و همدلی شورا و شهردار هم اکنون با پیشرفت ۹۰ درصدی فاز اول آن در حال انجام است .

ملکی پروژه عمرانی چهار باغ را از دیگر طرح های مهم نهاوند بیان کرد .

وی گفت: در اجرای برنامه جامع اقدام مشترک بازآفرینی محلات، بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی، با پیگیری های شهرداری و شورای اسلامی شهر ؛نهاوند به عنوان پایلوت این طرح در کشور انتخاب شد .

رئیس شورای شهر نهاوند در این مراسم با اشاره به نیازخیابان ها ،کوچه ها، ورودی ها وخروجی های شهرنهاوند به آسفالت و روکش آسفالت گفت : راه انداری کارخانه آسفالت نقش مهمی در کاهش هزینه ها و تامین آسفالت مورد نیاز پروژهای شهرداری دارد .

ملکی تصریح کرد؛ ایجاد منابع درآمدی پایدار با توجه به محدودیت ها در حوزه کلان کشور و به تبع شهرداری ها هم وجود دارد ، که با سیاست گذاری شورای شهر این منابع تقویت و از خروج سرمایه و درآمدهای شهرداری هم جلوگیری می شود که تجهیز و راه اندازی کارخانه آسفالت از جمله این اقدامات است تا شهرداری برای تامین و تقویت کارهای زیر ساختی به خارج از مجموعه متکی نباشد .

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0